TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Friday, October 29, 2010

Penang Brige Marathon 2010



marathon yg noi nanti2kan, urmmm.. my second competition.. PENANG BRIGE MARATHON 21 NOV 2010 ni.. mampu lagi ker noi ni.. training dah lingkang pukang @#$%^.. tahun lepas ada gak training pagi petang, pagi petang.. tinggal sebulan lagi nak lari2 sambil senyum, sambil dengar lagu laju2, sambil ngorat abg2 yg kena potong, sambil jalan2 bila dah letih.. ahack..!!!! ngok!!! ... heeeeeee... 

TAPI, tahun ni, noi rasa noi tak mampu nak lari sejauh 21km.. terasa tak mampu lah.. noi register tuk 10km dah lah.. hope dapat habiskan sampai ke garisan penamat.. doa2kan ek...

5 comments:

khaifaiz said...

wah marathon.. dah lama dah x join.. lemak dah makin tebal.. hope miss dpt habiskan ler 10km 2.. jgn pengsan sudey..

miss3808 said...

heheeee.. makasih yer en khaifaiz...

suzie rahman said...

hihi wah best tu..hope miss smpi ke garisan penamat yer

Zayani said...

jumpa kat sana :)

Cik Su said...

wah.21km..jauh tue..semoga berjaya

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808