TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Tuesday, September 28, 2010

RAYA 2K10... meriah sangat...

Raya dah abis baru nak update pasal raya... hehheeee, time raya buzy lah, tak sempat nak update... skung baru raya rajin cikit nak update. entah kena makan ubat apa tah, malas semacam jer, mybe disebabkan demam kot... urm, entry ni aku malas nak tulis panjang2.. just nak letak gambar raya jer.. korang layan ek...  adios..
before sesi bergambar... mama tengah lapar n tension time ni, coz kitorang lambat sangat nak pic picture n beraya... heeeee.. sori mama.. lov u...
tada.. muka tengah posing chantek n encem2.. hehehe...
dari ujung belakang aku 2 boy, abah, mama, noni
dari bawah aku bob n her gf jany..
ok2, skung kita free candid k... 1, 2, 3... senyummm...
ok, kita buat mulut muncung cam sy ni k... muuuuu...
hey budak, noty ek, nak kiss anak dara org ek.. ko jgn bob...!!!1 hehehhee...
rock ok... eh, adek nape 2??? pandang lah camera... mmmmmmmmm.. dia malu2 meaw... kekeke
muncung lagi....
besar2 stil dapat duwet raya.. still young ok.. still layak lagi untuk dapat duwet raya... jgn jelous yer...
ni muka aku lepas balik salon.. after sesi foto ngan family.. hurmm, nak p beraya umah syg aku lak.. mestilah kena chomel2.. heeeee...
maaf yer. entry ni lambat di update cikit... 
luv u allll.....
copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808