TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Wednesday, August 25, 2010

my plan 4 birthday faisal saya... insyallah


thanks kekawan yg sudi tolong bagi idea kat saya... heee.. sayang korang.. ok, ni plan aku nak surprise hubby aku sampai masuk ospital.. 
aku dah pesan mug kat  
gambar yg aku nak letak kat mug 2, aku pilih gambar ni 
 dan juga gambar ni, sama cam header blog aku.. comel tak... :)
so jumlah mug yg aku pesan adalah 2.. nak suh dia guna mug 2 hari2, bila minum jer air ada gambar kitorang.. romantik kan..
mungkin pagi hari, aku akan antar 1 ladang bunga matahari ni kat umah dia... bila sayang saya bangun pagi, tak sempat dia basuh muka dia akan tengok luar penuh ngan bunga ni... mungkin dia akan terkejut sampai masuk ospital.. arh, terharunyer... kekekek..
atau aku antar 1 jambak bunga ross warna pink ni kat dia..?? romantiknyer...
tapi rasanyer aku pilih bunga ross pink ni, coz hubby saya ni suka pink... hehehe, tak kan aku nak antar 1 ladang bunga matahari kat atas 2, gila ker, mana nak cari 1 ladang... heheehe... tak lupa kek untuk si dia...
 pastu aku nak buat diner light candle pada malam hari, kira waktu berbuka.. kat atas laut macam gambar bawah ni.. terhuyung-hayang atas laut yg berombak ni.... :) wa, sangat best..
special present tuk dia aku tak tau nak beli per.. keta f1 mainan, jam tangan, cincin, bantal, katil (besar sangat kot), dompet, couple of ring yang ada engrave/ukir nama, perfume (idea dari fane)  
heee, korang tolong lah ek... sekali lagi aku mintak tolong... plzzz....
insyallah berjalan ngan lancar...
saya nak kasi awak ingat saya sampai akhir hayat.. yg saya sayang sangat kat awak..
♥♥♥

12 comments:

Fane Davis said...

wahh...birthday cayang i pun dah dekat...ha'ah..apa nak bagi ek??heheh...
emm,,apa kata you bagi dia couple of ring yang ada engrave/ukir nama korang kat dalam tuh...ataupun bagi dia perfume or maybe wallet.heheh....
tapi,bagi apa2pun dia mesti suka punya tuh..hehhe...
umm,ur hubby kinda suka something yang material instead of abstract.am i right??ehhe..jan mare k...

isha said...

wah.. jgnla cmtue..
xnk la org y kite syg masuk hospital...
huhu.. nk dye bk2 ajea..
kalo saya.. kamu bg jea ape y kamu ase nk bg... y pnting ikhlas...
ok darl??? hee

Un Phat Lee said...

wah.respeklah same lu der.huhu. XD

AwinLaLaLa said...

warghhh!! romantiknyaaa!!!!! idea yg beshhh!!!!! sowii lmbt rply coz awin lma x bka blog...

dlo my hubby bday.. awin buat simple je... cake sugar coating tu... desing manchester united n cupcake pon design MU.. than hadiah.. kemeja n tie.. tp yg u plan ni mmg sempoiii toi!!!

doakan ur plan akan bejalan lancar k... n ur hubby x buka blog u ke? nnti x suprise dia dh klo dia bca kuiii3 xD

KELI OH KELI said...

wah...semua idea kamu best2..saya pasti apa saja yg kamu buat..si dia akn amat menghargai....so sweet..

Yuni Aisyah said...

wah sgt romantik la kamu nie....so sweet...=)

apa saja mesti si dia suke..jgn risau pilih ikit gerak hati..=)

Anonymous said...

wah..best2!!

Ummi Nisrina Adni said...

dulu sbl kawen, adiah bday+anniversary, sy wat slideshow..haha Dia terharu tgk..=P

Nur Fannun said...

your hubby baca blog ni tak..klu dia bca dh xsuprise la...anyway..lelaki tak kisah pe2 hdiah yg diorg dpt..yg penting ia ikhlas & dtg dr org yg dia syg..llki apa2 pembrian dri org yg dia syg, dia terima & sronok sgt.

Menu berbuka dan bersahur : Tomyam dan Ikan Geli-geli

Aidi-Safuan said...

terkejut sampai masuk hospital? mak aih, bahayanya. =P

miss3808 said...

thanks semua.. by the way.. hubby saya takder blog.. rasanyer dia tak baca kot... hehehe..

Anonymous said...

cute...but i do wonder, that someone do read ur blog rite..so it won't be a surprise..i suggest u ask a good friend of urs offline :p just my 2cents..

cheers

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808