TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Sunday, August 29, 2010

bakal terima flash baru


rasa geram jer kan tengok flash sb-600... heheh.. sok saya ada appoinment ngan abg azzad
... kitorang nak buat date petang sok.. korang jgn cerita kat hubby saya tau... nnt jelous hubby saya.... rahsia k... keeekkeke.. 
"gila per aku ni, nak cepat mampus kot."!! hehe
mana der lah.. saya ada order flash yg kat atas 2... 
seksi tak..?? waa, pas ni aku dah ada peneman tuk my D.. (nikon d3000) urm, pasni, takder gambar yg cahaya dia yg gelap3 dah.. mesti terang bederang cam spot light ok..!!
aku search kat mudah.com dekat 650 hinggit...used punya.. kalau yg baru mesti harga dia dalam RM800 hinggit... mana mampu nak beli mahal2... so aku pun godek2 tanya abg azzad pasal flash, trus dia offer nak sold kat aku murah2... dalam 470 hinggit... dah less abis.. hehehhe... abg azzad, kurang lah cikit.. jadi kan dia 450... yg rm20 tu kasi duwet raya kat saya ek... hehehee... orang dah murah, nak lagi murah lagi.. nak murah, pakai lah torch light yg reganya dalam rm9.90.. ambik ko...!!! 
aduh, tak sabarnya nak guna... pas ni my d aku comform selalu buat date ngan adek seksi ni... hahaha.. 
pas ni kalau sapa2 nak buat wedding koboi, panggil lah saya ek... komform gambar korang tak gelap gelita dah... tapi saya ni tau snap2 jer gmbar.... k lah, sok pagi ada program bubur lambut kat bagan tiang.. kena bangun awal...
 selamat malam sumer...

7 comments:

akiss. said...

oh sy ada satu sb600. pakai ni, mmg indoor punya gambar akan always terbaik!

:)

zulkbo said...

Salam bertandang lagi..
moga sihat selalu orang
di sini..jangan lupa
zakat fitrah tahun ini?

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...
This comment has been removed by the author.
M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

AT langkawi BARU RM500 JE YG BARU TAU...

mr.curly said...

fuyooo.. dasat tu

ainasuhana said...

bile lah aku dpt pki camera cenggini..
hahaha

nina suhaina said...

erk bestnya:)

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808