TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Thursday, June 10, 2010

MASTERCOLOR

 sejak ada camera NIKON D3000, aku ada join club mastercolor, parit buntar.. urm, hapening lah juga.. kira gathering lah, sumer sifu2 ada.. mula2 aku masuk studio ni, segan sangat.. mana taknyer, sumernyer lelaki.. aku sorang je pompuan, nasib aku bawa adek jany.. tapi org kata nak timba ilmu mana leh segan2.. kalau tak, tak dapat lah apa yg kita nak belajar... sejak aku join club ni, aku dah pandai guna camera cikit2.. kalau tak mmg tak tau fungsi aperture & fungsi speed..
korang tengok, sumernyer lelaki kan. hehehe... malu gila aku, abis merah muka, tapi adalah 2, 3 org yg aku kenal..time ni, diorang tengah tangkap gambar couple cina.. punya shot lah gambar, mcm2 kerena aku tengok fotografer termasuk lah aku ni, ada yg baring, ada yg naik atas kerusi, ada yg tertonggeng semata2 nak dapatkan gambar yg cantik.. time ni ada lah org kecian kat aku, kasi pinjam flash.. diorang cakap, tanpa flash tambahan tak cantik gambar.. :) hehe.. ada gak org nak kasi pinjam.. yelah, aku ni kan budak baru belajar... snap punya snap, ni lah hasil dari camera aku..
 kira ni pengalaman baru aku masuk studio, entah bila lagi aku boleh masuk studio.. best lah pula,.. time 2 lah baru rasa cam fotografer walaupun aku ni still amatur... kekekkeek... lepas dah abis tangkap gambar diorang ni.. ader ker patutu rojer suh aku lak jadi model... malu der... kekekek... taku aku buat der jer... terima pelawaan dia.. mak ai!! camera sana, camera cini.. dah macam model lah pulak.. heheh.. kejap jer aku layan, pastu aku dah malu sgt2, aku kuar.. heeee..
pastu dah abis sesi bergambar.. kitorang borak2 ngan sifu2.. bla.... blaa.... jam pun dah menunjukkan pukul 11.00 malam... abis dah.. aku ngan adek jany pun mintak diri nak balik awal.. pas kuar jer dari studio 2 kitorang sambung shooting sendiri kat luar kedai.. lawak kan..
muka aku yg agak sengal... 
♥♥♥
macam nak menari belle lah pulak kan... kekekek
♥♥♥
muka keletihan
♥♥♥
macam model kan.. ni lah adek jany (gf adek aku, bob)... memang sebijik cam model, dengan idung mancung, gaya dah ada... kira masuk lah sumer...
♥♥♥
a
abis dah
♥♥♥
♥♥

No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808