TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Monday, July 12, 2010

Baby

salam sumer.. ni baby aku.. uish.. silap2, baby yg aku jaga 4 bulan lepas.. kawan kepada mama aku tumpang pantang kat umah.. nama mak dia p'cats.. org siam, tapi duk KL.. heeee... mula2 cam ni, dia call mama aku, tapi mama ada kat siam.. dia tengah otw dari KL mai umah.. pastu mama cakap datang jer umah.. enoi ada.. mama cakap lagi 2 hari mama balik... kelam kabut aku time 2, yelah, aku mana tau nak jaga baby n org yg dalam pantang ni.. tambahan pulak mama takder kat umah 2 hari.. first time aku kena ngasuh baby.. macam2 jadi.. tolong bancuh susu, bagi mandi baby, tolong kacau bagi dia supaya tak nangis.. mcm2 lagi lah aku buat.. tambahan pulak ni baby sulung p'cats... cian dia aku tengok.. mana tau pasal pantang2 ni.. aku lagi lah tak tau apa..
 nasib ada mak faisal, aku mintak tunjuk ajar dari mak syg aku cara2 nak jaga baby n org yg dalam pantang.. pening kepala.. tapi nasib lah kejap jer.. 2 hari.. aaarrrrr...TIDAKK!!! aku tak reti.. yg aku reti, bekung baby 2 jer... after 2 hari mama dah sampai umah, alhamdullilah aku dah boleh tarik nafas lega.. amin sangat...
ade ciri2 keibuan tak... hehehe.. tomei kan baby 2.. syg sgt kat dia... 
 tengok gambar 2 betol2... dah besar kan baby yg aku pernah ngasuh 2... dah 4 bulan dah... comel sangt.. tak banyak meragam.. tak selalu nengis.. suka senyum jer.. geram aku... suka sangat!!!! :).. baru2 ni  mak dia ada datang jalan2 kat umah... suka sgt aku.. dapat jaga baby ida ni selama 2 hari... makin besar dah...
 tada... heheh, cam bibik lak mama cakap kat aku,. aku saja gatal nak cuba buat cam ni.. mak ai, kalau lama2 gedong cam ni sakit bahu tau... tapi baby ni safe kat dakapan kita... comel tak??? kekekkeek, perasan kan... k lah.. nnt aku update lagi pasal baby ni... 
daaa... sayang korang sumer...
♥♥♥♥

No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808