TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Wednesday, June 9, 2010

HARI BELIA at PUTRAJAYA....

 Salam sumer, aku nak imbas kembali peristiwa yg dah lepas.. Urm, bertarikh 15.05.2010 kitorang (aku, kak aku, n my gff eja) p Hari Belia kat putrajaya.
Tiap-tiap tahun Kementerian Belia dan Sukan bersama Majlis Belia Malaysia menganjurkan sambutan Hari Belia Negara dan sambutan tahun ini akan bertempat di Presint 4, Putrajaya pada 14-16 Mei 2010 yang bertemakan Belia Kreatif Pemacu Pembangunan Negara.
 urm, cerita selanjutnyer... seingat aku, kitorang gerak dari SPS JAWI pukul 8.30 pagi... adek aku antar.. lama sungguh aku tak join belia... tetiba lak tergerak ati nak ikut sama, urm happening lah gak.. sementara nak tunggu sumer peserta nak datang, kui 10.30 baru bas gerak ke KL.. bla-bla... sampai dah kat KL.. heeee.. seterusnyer korang layan jelah gambar time kitorang jejalan kat PUTRAJAYA... heeee.. 
♥♥♥   
first time nek benda ni... kekekek... comel kan bus dia.. takder tingkap.. bas ni lah yg bawa kitorang pusing area PUTRAJAYA... layan jer....

 sempat lagi kitorang begambar dalam toilet...
 
 muka2 keletihan berjalan 1 hari... after kitorang makan kitorang rehat2 kan kaki... nasib aku tak pakai high heel, kalau tak comform kaki aku sakit sgt2... gambar yg selebihnyer korang tengok lah dalam fb aku k.. ni link dia http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=2060545&id=1264797121&ref=pb

No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808