TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Thursday, February 11, 2010

MiNggu YaNg PenOh dgN sanak saudara....

alhamdullilah.. satel sudah keja aku.. minggu ni busy cikit, sori kekawan coz tak sempat nak update blog.. mana nyer tak buzy.. org kata ramai yg datang umah makin meriah umah kita.. aku suka sgt, yela selalu umah aku ni sunyi sgt, sampai aku boleh jadi gila tak dapat kacau org.. kekekek...

1.) keluarga kakak abah aku dari pahang datang umah.. abg man, abg bakar, abg nordin,  amer maksu, paksu... kira kategori ramai lah 2.. hehe.. lebih dari sorang.. urm, tapi aku respect sgt ngan abg bakar ngan abg man.. yelah, diorg datang sini selama sebulan coz cari keja kat area cini.. kat sana dah hampir 2 bulan diorg tak keja.. cian bila aku dengar cerita dari diorg.. memang terlalu banyak dugaan yang datang kat diorang.. diorang ni dah berumah tangga.. abg bakar 2 org anak, abg man 3 org anak..  terpaksalah diorg tinggal anak bini kat umah.. urm, nasi anak bini memahami.. dalam2 diorang duk umah aku alhamdullilah diorg dapat kontrak buat umah.. kira siap 1 biji umah.. pastu abah aku suh diorg upgrate kedai buah kitorang kat pekan tg piandang.. alhamdullilah dah siap.. aku tumpang gembira.. skung ni umah aku tinggal abg man jer.. yg len dah balik kampung diorg.. actually dia pun dah balik kampung jumpa anak bini, tapi dia kena datang balik, kena uruskan somthing ngan bapak aku.. hehe.. dont no...

2.) skung ni aku dah mula ada adik sayang (awek adik aku bob) nama dia jany.. comel, idung mancung sangat.. hehe.. dia suka panggil mama aku, mama siam.. heee.. manja adik jany ni.. bila masuk umah aku je,mesti pelok mama.. alhamdullilah lah mama aku suka kat dia.. heee, untung lah ang bob.. mak mertua dah suka ngan bakal menantu.. alhamdullilah.. bila aku g mana2 aku selalu ajak dia sekali.. kira perangai dia ni cam aku lah gak, suka gelak kuat, suka kacau org, suka noty2, suka gila2, manja2, hehe... banyak lagi lah persamaan kitorang ni.. ok.. fullstop....

 
3.) bff aku skung dah keja kat cini balik.. nama dia eja, urm, seorg yang syg sgt kat member2, seorang pelupa.. berapa banyak dah hset yg dia hilangkan.. hehe.. bila aku ada masalah je, aku mesti luah kat dia.. selalu nasihatkan aku benda yg positif... dia lah kawan aku yg paling aku syg.. urm, skung ni dia dah ada kedai makan sendiri.. dia kongsi ngan bf dia.. buat char koew teaw.. aku selalu g makan, sedap gak char koew teaw bf dia buat. eja pandai buat air.. urm, aku respect sgt dia.. cadang2 nak buat keja, trus jadi.. kalau tak aku kongsi ngan dia sekali, tapi aku fikir, nnt sapa nak jaga kedai buah pulak.. heee cian mama aku, sorang2 kat kedai.. so aku pun tolak pelawaan eja..  semoga pernigaan eja makin berkembang maju.. amin.... fullstop..

4.) urm.. nothing to say to much.. just want to say i Love u dear.....

No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808