TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Wednesday, February 3, 2010

FinaLy Dia samPai Rumah.

lama da tak pegang komputer, n lama dah tak update blog.. buzy sgt,.. hehe.. bulan ni ramai sgt tetamu yg datang berkelah kat umah.. kekeke.. ok.. actualy aku nak update pasal syg aku.
4 hari dah dia balik malaysia, arh, aku terlalu rindukan dia,secara kebetulan gerak hati aku cakap dia dah smpai malaysia, so aku call hset dia. alhamdullilah, mmg dia dah sampai malaysia.. trus aku cakap "kalau dah sampai parit buntar g tau k, syg g ambik".. tak sabar gila aku nak jumpa dia.. miss dia banyak sangat.. banyak ni....................................................... nampak tak, kekekeke... dalam kui 7 malam dia sampai.. aku dah ada kat station bus kui 6.30. awal gila aku gerak, takut dia tertunggu2 aku lak.. heeeee... excited gila ni.. ting!!!! dia dah sampai ngan abg sham dia.. muka letih jer aku tengok.. ingat kan dia pun excited tengok aku, tapi muka dia cam takder perasaan jer, arh,!! jgn fikir negatif noi.. hee, mybe dia rindu tapi dia tak tunjuk kat aku.. biasalah lelaki.. setengah lelaki diorg tunjuk, setengah lelaki tak tunjuk..  cuma dia tak tunjuk kat aku.. kekeke.. biasalah, dia letih sgt 2.. cian dia.. trus aku antar dia balik umah.. dalam perjalanan antar dia 2, aku da tanya mcm2 soalan kat dia, sampai dia fedap nak jawab.. heee.. aku suka tanya soalan pelik2... ni antara soalan yg aku tanya..
cam ner keadaan kat sana??? ok tak??
abg sentiasa sihat tak kat sana??
rindu syg kat cini tak, time kat sana??
makan cukup?? minum cukup??
heee, suma soalan bodoh aku tanya, rasa cam tupid lak.. keke...
last sekali aku tanya, cam ner dive kat sana?? ok??
jawapan dari syg aku, tak g dive lak.. kitorag g bercuti.. aku balas" wat!! g bercuti,??!! ari 2 before p abg cakap nak cari keja dive kat sana n dive sekali.".. oOOoooo.. tipu kita ek.. my dear aku cakap, terpaksa guna alasan 2, kalau tak syg kan nak bagi abg p kan.. heee.. tau tak per.. tapi awak, awak 2 da bo'ong sy.. urm, aku tak nak cari gdh ngan dia, so aku tukar tpik n tak kecoh2 kan hal ni.. tak pelah, apa2 pun b' da selamat sampai.. kita lupakan pasal ni k.. sambung cerita atas........
dia ada buy something tuk aku..  trus dia bagi aku beg.. aku buka2,, nice, cantik. suka sgt.. nak tau apa...???  tada... baju tuk aku.. sama ngan dia.. i like syg.. thanks dear'.. suka sgt.. tuk2 kitorg dah sampai rumah.. arh.. 2 jer.. aku dah tak larat nak tulis dah.. mmuuuaaahhh korang.. muaaahhh dia.. 





No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808