TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Friday, January 29, 2010

Alhamdullilah... i'm happy nOw.. :-)


AssaLammuaLaikum sume..  ari ni merupakan hari ke3 si dia berada di indOnesia.. tapi ari ni aku happy sgt, yelah terubat cikit rindu aku ni.. nak tau kenapa?? urm, cOz aku da dapat berita dari kawan syg aku di seberang.. tapi bukan dari si dia.. apa2 pun best sangat bila ada Org sana cakap sumenyer sihat2 belaka, jgn risau k..  tak caya kOrang tengok perbualan aku ngan abg tOge dLm facebOOk.. hehe.. haapppyyy gilaaa... tapi aku still tak dapat dgr suara syg aku faisal.. haha time ni dia tengah tido mati, siap berdenkur lagi 2.. comform tak ingat kat aku..  urm.. sO saD.. dia dah mcm bantai bucuk kat aku.. befOre tidO aku mesti & wajib dgr suara dia..


aku da tanya dia napa aku call tak dapat masuk, abg tOge ckp indOn ni seberang, sO bila terima panggilan pun kena charge.. sms rm2 inggit.. aku dOk siam biasa jer.. sms sama rm2, tapi bila call tak lah pulak si penerima pun akan kena charge.. uuurrrmm.. mybe cOz line malaysia dOk kat indOn. 2 yg kena charge.. haha.. yelah, aku pun da kak angkat kat indOn loO, aku call dia tak kena charge pun, urm mybe cOz dia guna nO indOn.. hehe..

sambung yg atas, sedikit tersedey aku bila dia kata syg aku elOk jer berdengkor tidO.. haha.. hOpefully dia dOk tgh mimpi aku.. weeekkkk. 2 yg tidO nyenyak.. haha, pandai lah aku buat andaian cam ni kan.. yelah nak sedapkan hati diri sendiri, supaya tak fikir yg negatif.. yg lagi tambah aku tensiOn cOz abg TOge cakap diOrang nak plan sambung lagi 2 hari.. arhh!!! DAMN!!!! siut tOL... aku dah terkapai2 kat cini.. sedeynyer aku rasa.. aku baru plan nak pasang karpet merah.. haha..apa2 pun aku dOakan diorang bertiga selamat sampai ke kampung halaman.. si puteri dah menunngu si putera masing2 ni.. k lah.. aku dah ngantuk dah.. seLamat Malam... want to dream syg aku..
♥♥♥

 

 
 


No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808