TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Thursday, January 28, 2010

TERTANYA-TANYA....

ari ni merupakan hari ke2 si dia ada kat sana.. aduh dalam kepala aku ni dok tertanya2, terlalu banyak soalan yg bermnain dalam kepala aku ni.. dia ingat ker kat aku..?

(Soalan)

1. asal tak msj aku...?
2. asal tak call aku...?
3. asal tak on9...?
4. dia sihat ke tak...?
5. cuaca kat sana cam ner..?
6. apalah yg dia buat sekarang..?
7. sihat ker tak..?
8. Dia ingat ker kat aku..? 
9. takder kabar langsung..

(Jawapan)
1. line sana mana ada..
2. jawapan yg sama.. line sana tak dak..
3. broadband mana ada line kat indon.. haha..mangkuk...
4. dia sentiasa sihat..
5. rasa nyer cuaca mcm kat cini.. kalau cini ujuan, sana ujan.. haha.. pandai aku kan..
6. mesti lah dia buat keja dia, keja menDive.. di samping 2 mesti dia makan angin.. urm, bestnyer..
7. comform dia sihat punya, makan sana cukup, minum sana cukup.. sihat sejahtera lah dia..
8. yg 2 aku tak tau nak jawab.. urm.. hati ke hati. 
9.dah sumer tak leh guna mesti lah takder kabar..

*alternatif len yg aku try.. aku lak try call dia, aku msj dia, aku antar msj dalam fb.. arh, sumernyer tak berhasil.. no answer..!!! soalan yg meragukan, tak kan kat sana takder cyber cafe kot..?? mungkin dia tak sempat, terlalu sibuk..
arhhhhhhhh!!!!! tensionnyer.....!!! tak nak fikirkan keburukan... just fikir yg rasional jer..

3 comments:

Anonymous said...

hehehe...bg soalan n answer skali...bagus2. :)

saya_arief said...

sesi soal jawab...
btw, comey cursor 2..kasi kuar salji pink..kui..kui..kui..

miss3808 said...

uvais: hehe, soalan yg dah tau jawapan.. kekeke..
saya_arief: try lawat blog nescafe.. guru blog saya.. hehe..

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808