TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Friday, July 22, 2011

KU SEDANG JATUH CINTA

hai semua, sihat??.. kalau tak sihat tu cepat2 makan ubat k.. kasi sembuh cepat2, nnt kita nak posa dah.. smlm kan before noi tido, noi dgr lagu Ku Sedang Jatuh Cinta.. Ya Allah,
  Bahagianya dgr lagu ni..
 Bertaman2 dalam hati ni ok!!! 

[*]
Sejak pertama kita bertemu
Ku rasakan ada sesuatu
Inikah cinta yang kurasakan
Setiap ku memikirkanmu
Back to [*]
[**]
Apa benar aku sedang jatuh cinta
Serasa hati ini berbunga-bunga
Mungkin ini pertama dalam hidupku
Ku tak bisa tidur seminggu
[***]
Hooo uuuooo… aku sedang jatuh cinta
Serasa indah rasanya hidup ini
Ku tahu ku sedang jatuh cinta
Ku tahu ku sedang jatuh cinta
Back to [*][**][***]
Back to [**]
Back to [***] 2x
Ku tahu ku sedang jatuh cinta

6 comments:

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

Jatuh cinta sudah? hehe.. tahniah ya.. =)

miss3808 said...

baru nak terasa jatuh cinta bila dgr lagu ni.. heeee

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

hahaa.. cantik sudah blog Noi, bagus, ada peningkatan.. =)

miss3808 said...

ni pun hasil berkat pertolongan http://moysams.blogspot.com/
kredit kat adek.. ^^

cik kiwi's said...

untunglah suami miss3803

miss3808 said...

heee, noi lum kawin lagi lah, saja gatai nak manja panggil hubby..

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808