TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Monday, August 23, 2010

DUWET RAYA

waaaa, tetiba jer saya letak duwet 50 hinggit ni kan.. nak tau tak naper?? hehehe, actualy saya dapat duwet raya dari ABANG BOY.. semalam dia balik kampung untuk 1 hari.. mybe raya tahun ni dia tak balik kampung, 2 yg dia bagi duwet raya awal.. ekekek.. puasa pun belum abis lagi dah dapat duwet raya.. korang jgn jelous ek.. sapa kata saya dah tua, n tak boleh dapat duwet raya..?? kalau korang terserampek ngan saya, mesti korang cakap yg i ni belasan tahun,.. tak pun budak baru pas spm.. walaupun umur dah 20 something.. teeeeett.. saya masih layak ok untuk terima duwet raya... ha, ni lah abg aku yg duk KL 2
apa2 pun , selamt berpuasa sumer... :)

2 comments:

Dark Half said...

waahhh, awal2 lg dah dpt duit raya
dah lebur blom? :P

miss3808 said...

belum lebur lagi.. simpan nak beli baju raya.. kekek.. tak cukup lagi ni.. awak nak kasi duwet raya kat saya ker?? hhehehe..

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808