TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Sunday, March 27, 2011

kasut tumit tinggi versi Nike..

sekali tengok, nak tengok lagi.. cun sgt ok!!!! aduh, jatuh hati dah kat Nike GirL ni.. my lil sis izzany jamaluddin yg tunjuk kat noi.. seksi tau tgk kasut ni.. kalau dapat pakai lagi seksi kan.. aduuuhhhhh.. nak satu.. abg syg, tolong belikan 1 untuk saya... hee..^^
 korang suka yg mana satu..? warna biru ker? warna merah? 
ni kalau dah pakai ni, comform ramai pakat reling tgk bawah.. bukan tgk org, tapi tgk kasut Nike ni.. lagi ramai peminat lah pada si pemakai.. heeeee.. cun sgt kot!!! kena cari 1 ni... tak leh jadi ni, rambang aih biji mata tgk kasut Nike ni..

5 comments:

Aisya J said...

nice kann. tapi mcm pelik pun ada juga :P

aZie said...

wahh.. nak gak sepasang

cik Dil said...

merah nye nmpakk suwittt

miss3808 said...

cun sgt kan.. seksi kan..

Mahal'kita said...

santik..mn nk dapat ni..klu ada versi convers lg gempak

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808