TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Tuesday, July 27, 2010

Poker At Facebook...

# 1 game yg aku suka
 Texas Holdem Poker
 
skung aku ada tabiat buruk.. aku suka sangat men game ni.. game judi... lol.. just suka2.. bila boring2 aku pun layan lah game ni.. sebelum aku berjinak ngan game pOker.. aku layan FarmVille..
 game ni layan jer.. main tanam pokok bunga, buah-buahan, ternak binatang pun ada.. sonok sgt.. tapi kena tunggu nak dapat hasill.. tak larat nak tunggu.. kekkeke.. sebelum aku layan game atas... game first yg aku suka Cafe WOLd.. game masak2.. yg kat bawah ni...
mula2 memang best game ni.. masak, pastu kena tunggu berjam2 nak siapkan masak 2,.. uhh.. lama2 dah malas nak tunggu.. so aku pun dah tak layan game ni.. 
 
so, apa kegemaran game korang yg ada kat dalam facebook... ???

2 comments:

shaa bonitaa said...

pet society la bestt..heee~

miss3808 said...

tak cuba lagi main pet society.. boleh cube nnt.. bila dah bosan ngan poker.. hheee...

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808