TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Monday, January 25, 2010

i wiLL misS hiM sO bAd

hurm, aku baru pas antar syg aku p umah kawan dia.. arh, sedey sgt.. sebak sampai nangis2 aku dibuatnyer, tapi tengok dia coOl jer.. biasaLah LeLaki.. cover.. kalau tak, tak macOo lah kan.. hehe.. yang aku sedey sgt cOz dia kena gerak g indOn selama seminggu.. arh, tinggal aku lagi.. aduh.. macam2 dalam kepala ni, keselamatan, kesihatan, kesusahan pasal diri dia kat sana.. urm, aku rasa dia mesti sOnOk kat sana nnt.. atas urusan kerja p dive sambil jalan2 makan angin.. mesti dia tak ingat kat aku nyer.. arhhh!!! arap2 tak kOt.. arap sgt dia akan fikir aku kat cini.. aku caya kat dia.. heeee...yg best nyer aku tak tau nak bagi per kat dia, aku just bagi panadol n ubat selesema jer..  kelakar lah pulak.. yelah, syg aku ni cepat selesema.. n aku tak nak dia jatuh sakit kat sana.. hope, dia sihat sejahtera.. apa2 pun aku dOakan dia selamat perjaLanan pergi n puLang.. amin.. ya aLLah kau  Lindungi lah insan yg aku syg.. amin... syg dia banyak2, cinta dia sorang, ♥♥♥..

No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808