TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Sunday, January 24, 2010

DUGAAN



Makin hari makin sibuk dgn tugasan harian. uerm, sampai tak sempat nak berblog.. anyways ini adalah perjalanan hidup aku dalam tahun baru ni.. Awal januari 2010 sampai sekarang.. Bermula dengan permulaan tahun yg begitu sempurna.. selepas 3 hari, permulaan tahun yg terlalu banyak cabaran. dan dugaan. arh, !!! entah lah, lepas masalah 2, masalah ni lak datang.. YA ALLAH.. Kau kuatkan lah kesabaran ku ini.. aku sentiasa bersabar dalam apa yg menimpa kat aku.. kekadang sampai dah tak leh bernafas, yela masalah jer yg selalu muncul.. Adakah tahun 2010 ni merupakan tahun yg tak seperti tahun sebelumnyer @ lebih baik dari tahun yg sebelumnyer..?? Semuanyer terserah.. tak tau lah apa nak jadi.. selalu sedih.. mybe aku takder keja nak buat kot, pastu dok fikir sgt masalah.. selalu aku tak mcm ni.. aku selalu ketepikan masalah jauh2.. tapi sekarang sentiasa terfikir pasal masalah.. semakin hari semakin terasa perasaan cemburu.. arh!!!!!!



No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808