TINGGAL JEJAK KORANG KAT SINI EK MY FREN...

Saturday, October 17, 2009

HaRi YaNg Tak SeCeRia SeLaLu


ni bob, adik aku,, dia tak der keja gak petang tadi..
menjelajah seluruh rumah.. dari atas sampai bawahh..
akhirnyer baru aku sempat snap pic dia.. tengak bergayut atas lori..
tapi boleh tahan gak pose maut ni..
machor gitu...



pastu aku buat susu kucing tuk diorang ni.. yang banyak minum kucing belang,
kitorang panggil tomboy, coz perangai dia cam tomboy, tak padan ngan betina.. hehe...
sebelah dia 2 itam, anak dia.. baru2 ni aku langgar itam,
siot betol, cuak aku, sampai nangis giler2..
yelah, time 2 aku kelam kabut nak kuarkan keta..
pastu aku tak tengok bawah keta ader kucing ker tak..
pastu aper lagi, terlanggar lah.. langgar bahagia bawah pinggang dia kot.. nasib tak teruk..
cacat gak ler coz perut dia kenpis, nasib umur panjang n dapat idup lagi...
yg belang putih besar 2 bapak bobo, sebelah dia ni anak dia, mak dia lak kat bawah gambar ni tengah tiduk..!!.... keja tiduk jer..
♥bubu♥bibi♥bobo♥


luv this pic..
luv bb so much..
kucing kak aku yang paling best//...

kalau panggil je mesti menyahutner...
kekadang aku ajak dia tidur dalam bilik mesti dia ikut.. mcm paham je kan cakap aku.. hehe..
erm, tak tau dah nak tulis per.. erm,.. k lah chaw dulu.. da....





No comments:

copyright@segala yang tercatat diatas semuanya adalah Hak Milik MISS3808